de la fondare
Evenimente

Centrul multifuncțional: mereu alături de Consumatori! 11025 Consumatori deserviți în luna martie 2025!

Centrul multifuncțional al S.A. „Apă-Canal Chişinău” oferă Consumatorilor şi solicitanţilor diverse servicii în vederea soluţionării prompte a problemelor ce ţin de domeniul alimentării cu apă şi de canalizare, începând cu solicitarea obținerii Avizului de branșare/racordare pentru alimentare cu apă şi de canalizare, coordonarea proiectelor de construire a sistemelor de alimentare cu apă şi de canalizare, perfectarea contractelor de livrare a apei potabile şi evacuare a apelor uzate, până la achitarea facturilor pentru serviciile prestate, oferind răspunsuri la orice gen de întrebare.

Astfel, pe parcursul lunii martie 2025, numărul total de Consumatori deserviţi de către angajaţii Centrului multifuncțional a fost de 11025, comparativ cu  10560 în luna precedentă, fiind oferite servicii de informare pentru 4488 persoane, servicii contabile pentru 1826, iar 2676 au efetuat achitări în caserie.

De asemenea, au fost înregistrate 413 scrisori, au fost primite 290 cereri cu privire la reîncheierea contractelor directe sectorul apartamente, 409 cereri pentru serviciul public de alimentare cu apă şi de canalizare (consumatori casnici şi noncasnici), 863 cereri privind încheierea contractelor directe (ACC, APLP, CCL), 10 de cereri cu privire la încheierea contractelor directe cu proprietarii apartamentelor din ÎMGFL și  41 cereri privind rezoluțiunea contractelor.

Concomitent, au fost înregistrate 1503 apeluri telefonice, precum și recepționate 287 de cereri privind eliberarea Avizului de branșare/racordare, 96 de cereri privind permisul de branșare/racordare, 88 cereri pentru realizarea racordării la canalizare, 263 cereri pentru coordonarea proiectelor și 29 cereri privind acordarea serviciilor contra cost.

Centrul multifuncțional al S.A. ,,Apă-Canal Chişinău” depune eforturi sporite pentru a menţine o conlucrare eficientă cu Consumatorii.